A legjobb design-minőség-ár aránnyal rendelkező termékekItt vagyunk az ön számára Lépjen kapcsolatba velünk +36 13 237 534  

Menü

Felhasználási feltételek

Felhasználási feltételek

1. FOGALOM MEGHATÁROZÁSOK ÉS FELTÉTELEK

Mezoni – az S.C. Super Ball S.R.L. román jog szerint bejegyzett vállalkozás, székhelye Ortisoara, 282B. sz, jud. Timiș, postai irányítószám: 307305, a cégnyilvántartásban J35/3570/2004 sz. alatt vezetve, adószám: RO16992274.

Eladó – Mezoni a www.mezoni.hu

Vásárló – lehet bármely 16 évesnél idősebb magánszemély, vagy jogi személy, vagy bármely gazdálkodó szervezet, aki Fiókot hoz létre a Webhelyen és Megrendelést ad le.

Ügyfél – lehet bármely 16 évesnél idősebb magánszemély, vagy jogi személy, aki hozzáfér a TARTALOM-hoz, vagy megszerzi azt a Mezoni által biztosított bármely kommunikációs eszközzel (elektronikus, telefon stb.), vagy a közte és a Mezoni közötti használati megállapodás alapján, és Fiók létrehozását és használatát igényli.

Felhasználó - bármely 18 éven felüli magánszemély, vagy a Weboldalon regisztrált jogi személy, aki a Fiók létrehozása folyamatának befejezésével hozzájárult az Általános Szerződési Feltételek specifikus záradékaihoz.

Fiók - a Webhely azon része, amely egy e-mail címet és egy jelszót tartalmaz, amely lehetővé teszi a Vevő számára a Megrendelés elküldését, és amely információkat tartalmaz az Ügyfélről/Vevőről és a Vevő tevékenységeiről a Weboldalon (Megrendelések, adószámlák, áru garanciák, stb.). A felhasználó felelős, és biztosítja, hogy a Fiók létrehozásakor megadott minden információ helyes, teljes és naprakész legyen.

Kedvencek - a Fiók azon része, amely lehetővé teszi a Vevő/Felhasználó számára, hogy létrehozzon egy listát azokról az árukról és szolgáltatásokról, amelyeket követni kíván, tekintettel az Eladó által kínált szolgáltatás igénybevételére az áruk és szolgáltatások nyomon követésére azáltal, hogy részéről Kereskedelmi Kommunikációt kap.

Lista – Lista - a Kedvencek menü azon része, amelybe a Vevő/Felhasználó olyan árukat vagy szolgáltatásokat adhat hozzá, amelyeket követni kíván egy esetleges vásárlás szempontjából, és amelyet később törölhet vagy hozzáadhat a bevásárlókosárhoz ("Kosaram").

Kosaram - a Fiók azon része, amely lehetővé teszi a Vevőnek/Felhasználónak, hogy olyan termékeket vagy szolgáltatásokat adjon hozzá, amelyeket a hozzáadáskor vagy később kíván megvásárolni; ha az árukat vagy szolgáltatásokat a hozzáadás időpontjában nem vásárolják meg a Megrendelés leadásával, akkor a Vevő/Felhasználó profitálni fog az Eladó által az áruk és szolgáltatások nyomon követésére kínált szolgáltatásból azáltal, hogy tőle Kereskedelmi Kommunikációt kap.

Webhely – a mezoni.hu webcímen és annak résztartományaiban tárolt online webáruház.

Megrendelés - egy elektronikus dokumentum, amely az Eladó és a Vevő közötti kommunikáció egyik formája, és amelyen keresztül a Vevő a Webhelyen keresztül továbbítja az Eladó felé szándékát, hogy Árukat és Szolgáltatásokat vásároljon a Webhelyről.

Áruk és Szolgáltatások - a Webhelyen felsorolt bármely termék vagy szolgáltatás, beleértve a Megrendelésben említett termékeket és szolgáltatásokat, amelyeket az Eladónak kell biztosítania a Vevő részére, a megkötött Szerződés eredményeként.

Kampány - az Eladó által előre meghatározott és korlátozott készlettel rendelkező Áruk és/vagy Szolgáltatások korlátozott ideig történő kereskedelmi célú kiállítása.

Szerződés - az Eladó és a Vevő, mint távollévők között kötött szerződést jelenti, az Eladó és a Vevő egyidejű fizikai jelenléte nélkül.

Tartalom - képviseli:

  • a Weboldalon minden olyan információ, amely elektronikus berendezések használatával felkereshető, megtekinthető vagy más módon elérhető;
  • az Eladó által a Vevőknek elektronikus úton és/vagy bármely más elérhető kommunikációs eszközzel elküldött e-mailek tartalma;
  • minden olyan információ, amelyet az Eladó alkalmazottja/munkatársa, a Vevőnek bármilyen módon közöl, az általa megadott vagy meg nem adott elérhetőségek alapján;
  • az Eladó által egy bizonyos időszakban alkalmazott Árukkal és/vagy Szolgáltatásokkal és/vagy tarifákkal kapcsolatos információk;
  • az Árukkal és/vagy Szolgáltatásokkal és/vagy tarifákkal kapcsolatos információk, amelyeket egy harmadik fél, akivel az Eladó partnerségi szerződéseket kötött, meghatározott időtartamra gyakorol;
  • az Eladóval kapcsolatos adatok, vagy az Eladó egyéb kiemelt adatai.

Dokumentum - a jelen Általános Szerződési Feltételek.

Kereskedelmi Kommunikáció – bármilyen típusú küldött üzenet (például: e-mail/SMS/telefon/mobil push/webpush/stb.) amely általános és tematikus információkat-, a vásárolt termékekhez hasonló vagy kiegészítő termékekről szóló információkat-, az ajánlatokról vagy akciókról szóló információkat-, a „Fiókom/Kosaram” vagy a „Fiókom/Kedvencek” szakaszban felvett árukról és szolgáltatásokról szóló információkat tartalmaz, valamint egyéb kereskedelmi kommunikáció, például piackutatás és közvélemény-kutatások.

Tranzakció - egy áru és/vagy szolgáltatás Mezoni általi eladásából származó összeg beszedése vagy megtérítése a Vevő számára az Eladó által jóváhagyott kártyafeldolgozó szolgáltatásainak igénybevételével, a kézbesítés módjától függetlenül.

Környezetvédelmi Termékdíj - a forintban kifejezett érték, amelyet az Eladó fizet a meghatározott társaságnak/szervezetnek az elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak gyűjtési, szállítási és hasznosítási/újrafeldolgozási műveleteinek átvételével, a hatályos jogszabályok szerint.

Specifikációk - az Áruk és Szolgáltatások összes specifikációja és/vagy leírása a leírásukban meghatározottak szerint.

2. SZERZŐDÉSI DOKUMENTUMOK

2.1. A Vevő a Megrendelésnek a Webhelyen történő regisztrációjával elfogadja azt a kommunikációs csatornát (telefon vagy e-mail), amelyen keresztül az Eladó kereskedelmi tevékenységét végzi.

2.2. A Vevőnek a Megrendelés után kapott értesítés információs szerepet tölt be, és nem jelenti a Megrendelés elfogadását. Ez az értesítés elektronikus úton (e-mail) vagy telefonon történik.

2.3. A szerződés akkor tekintendő megkötöttnek az Eladó és a Vevő között, amikor a Vevő az Eladótól elektronikus levélben és/vagy SMS-ben megkapta a Megrendelés elküldéséről szóló értesítést.

2.4. Az Eladó által a Webhelyen megadott dokumentumok és információk a Szerződés részét képezik, ezen túlmenően tartalmazhatják a megvásárolt áruk esetlegesen kiállított jótállási jegyet. Jótállási jegyet az Eladó vagy annak szállítója állíthatja ki.

3. ONLINE VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

3.1. A Tartalom megtekintéséhez és egy Megrendelés leadásához csak azok a Felhasználók/Vásárlók férhetnek hozzá, akik aktív fiókkal rendelkeznek a Webhelyen.

Indokolt okokból a Mezoni fenntartja a jogot, hogy korlátozza a Felhasználó/Vevő hozzáférését a Tartalom megtekintéséhez, Megrendelés leadásához és/vagy az elfogadott fizetési módok egy részéhez, ha úgy ítéli meg, hogy a Felhasználó/Vevő magatartása vagy tevékenysége az Oldalon, egyéb cselekedetei valamilyen módon károsíthatják Mezonit. Ezen esetek bármelyikében a Felhasználó/Vevő az Ügyfélkapcsolati Osztályhoz fordulhat a kapcsolat@mezoni.hu címen, hogy tájékoztatást kapjon a fenti intézkedések alkalmazásához vezető okokról.

3.2. Minden Felhasználónak csak egy Fiókja lehet. Tilos Fiókot megosztani több Felhasználó/Ügyfél között.

3.3. A Fiók létrehozásával és/vagy a Tartalom használatával és/vagy a Megrendelések leadásával az Ügyfél/Felhasználó/Vevő kifejezetten és egyértelműen elfogadja a Webhely Általános Szerződési Feltételeit a Webhelyen közölt legfrissebb, és/vagy a tartalom használatának és/vagy a Megrendelés leadásának pillanatában létező verzióban.

3.4. Az Eladó fenntartja a jogot a Weboldal Általános Szerződési Feltételeinek időszakos frissítésére és módosítására, hogy azok tükrözzék a Weboldal működésének módjában és feltételeiben bekövetkezett változásokat, vagy a jogi követelmények változását. A dokumentum módosítása a Webhelyen való közzétételtől kezdve hatályos az Ügyfelekkel/Felhasználókkal/Vevőkkel szemben. Módosítás esetén a Webhelyen megjelenítjük a Dokumentum módosított változatát, amelynek okaiért kérjük, rendszeresen ellenőrizze a jelen Dokumentum tartalmát.

3.5. Az Eladóval a kommunikációt közvetlen interakcióval, vagy a Webhely „Kapcsolat” részében megadott címeken keresztül lehet megvalósítani. Az Eladó szabadon kezelheti a kommunikáció során kapott információkat anélkül, hogy indokolást kellene adnia azokra.

3.6. Az Eladó az árukat és szolgáltatásokat csak Magyarország területén szállítja.

3.7. A Webhelyen bemutatott Árukkal és/vagy Szolgáltatásokkal kapcsolatos összes tarifát forintban (Ft) fejezik ki, amelyek tartalmazzák az ÁFÁ-t.

3.8. A törvény által biztosított feltételek mellett a Webhelyen megjelenített Elektronikai Áruk ára tartalmazza a Környezetvédelmi Termékdíjat.

3.9. Online fizetések esetén az Eladó nem felelős/nem tehető felelőssé a Vevő egyéb további költségeiért, ideértve, de nem kizárólag, a kártyáját kibocsátó bank által alkalmazott valutaátváltási díjakat, ha a kibocsátás pénzneme eltér a forinttól. Ebben a tekintetben az online fizetés felelőssége kizárólag a Vevőt terheli.

3.10. A Szokásos piaci ár a szállító által Ajánlott Árat képviseli, és a beszállító tájékoztatása a kereskedőnek az üzletekben, bevásárlóközpontokban vagy bármely más kereskedelmi terekben történő online vagy fizikai jelenlétben történő értékesítésről. Ez az Ajánlott Ár nem referenciaár az Eladó termékértékesítésében, és az Eladó nem kínál eladásra ilyen árú Árukat és/vagy Szolgáltatásokat. Ez az ajánlás pusztán tájékoztató jellegű és nincs jogi jelentősége, nem kötelező alkalmazni, nem asszimilálódik és nem szerepel a csökkentett áron történő értékesítésben, ahogyan azt az irányadó magyar jogszabály, a 4/2009. (I. 30.) NFGM-SZMM együttes rendelet meghatározza.

3.11. Az Eladó egy bizonyos időn belül és a rendelkezésre álló készlet erejéig  közzé teheti a Webhelyen az általa vagy bármely más olyan harmadik fél által, akivel az eladó partneri szerződéseket kötött, árukról és/vagy szolgáltatásokról és/vagy promóciókról szóló információkat.

3.12. Az Ügyfél adott időpontban értékesített Árukra és/vagy Szolgáltatásokra adhat megrendeléseket, kizárólag a webhelyen. Az ajánlatok időben korlátozottak (a megadott időszak után a megrendelések már nem adhatók le, és a tételek már nem láthatók a www.mezoni.hu oldalon). A megrendelés időpontjában az oldalon megjelenített ár nem változik, mivel szilárd. Lejárt Áru- és/vagy Szolgáltatásajánlatot már nem lehet megrendelni. Az Eladó bármikor megváltoztathatja az árakat, ajánlatokat, mennyiségeket a belső kritériumok (földrajzi elhelyezkedés, raktárkészlet stb.) szerint, a már leadott megrendelések/ megkötött szerződések megtartásával. Az Eladót nem lehet kötelezni egy bizonyos ár megtartására, kivéve a leadott megrendeléseket. Azok a potenciális Ügyfelek, akik megtekintik az ajánlatokat, de nem adnak le megrendelést, nem kérhetnek más árat/ajánlatot attól, amely a www.mezoni.hu weboldalon szerepel.

3.13. Az Áruk és/vagy Szolgáltatások, a Webhelyen elérhető jellemzők és súly leírására használt összes információ (statikus/dinamikus képek/multimédiás prezentációk/linkek más webhelyekre stb.) nem jelent szerződéses kötelezettséget az Eladó részéről, ezek szemléltetésre valók. Az Eladó visszavonhatja az Áruk és/vagy Szolgáltatások ajánlatát, vagy bármikor módosíthatja azt a megrendelés leadásáig, anélkül, hogy bármely potenciális ügyféllel szemben kártérítési vagy egyéb felelőssége lenne.

3.14. . Az Áruk és/vagy Szolgáltatások képein az Eladó fenntartja a jogot olyan egyéb termékek (kiegészítők stb.) használatára, amelyek nem szerepelhetnek az adott Áruk és/vagy Szolgáltatások költségeiben, és nem kerülnek kiszállításra az Áruk és/vagy Szolgáltatások vásárláskor. Ebben az esetben a termékek leírásában kifejezetten szerepel, hogy mi az eladó Áru és/vagy Szolgáltatás.

4. SZELLEMI ÉS IPARI TULAJDONJOG

4.1. A preambulumban meghatározott tartalom, beleértve, de nem kizárólag, a Weboldalon bemutatott logókat, stilizált ábrázolásokat, kereskedelmi szimbólumokat, állóképeket, dinamikus képeket, szöveges és/vagy multimédiás tartalmat, és minden az e célból közvetlenül vagy közvetetten (felhasználási és/vagy publikációs licencek révén) megszerzett jogok a Mezoni kizárólagos tulajdonát képezik.

4.2. Az Ügyfél/Vásárló/Felhasználó nem másolhat, terjeszthet, nem tehet közzé, harmadik félnek nem továbbíthat, és/vagy más módon nem módosíthat, használhat fel, linkelhet, jeleníthet meg, nem tartalmazhat semmilyen Tartalmat a Mezoni által tervezett eredeti kivételével, beleértve bármely Webhelyen kívüli tartalomat. A Mezoni Tartalomra vonatkozó szerzői jogát jelző jelek eltávolítása, valamint a Tartalom sokszorosításával, módosításával vagy megjelenítésével készült anyagok továbbításában, értékesítésében, terjesztésében való részvétel, csak a Mezoni kifejezett írásos beleegyezésével engedélyezett.

4.3. Bármely Tartalom, amelyhez az Ügyfél/Vásárló/Felhasználó hozzáfér és/vagy bármilyen módon hozzáférést szerez, a jelen Dokumentum hatálya alá tartozik, ha a Tartalomhoz nem kapcsolódik a Mezoni és az általa megkötött konkrét és érvényes használati megállapodás, és Mezoni semmilyen magától értetődő vagy kifejezetten megfogalmazott garanciákat nem nyújt az ilyen Tartalomra vonatkozóan.

4.4. Az Ügyfél/Vásárló/Felhasználó a Tartalmat csak személyes vagy nem kereskedelmi célokra másolhatja, továbbíthatja és/vagy használhatja fel, és csak akkor, ha azok nem ütköznek a jelen Dokumentum rendelkezéseibe.

4.5. Ha a Mezoni megadja az Ügyfélnek/Vevőnek/Felhasználónak azt a jogot, hogy a külön felhasználási szerződésben leírt formában felhasználjon bizonyos tartalmat, amelyhez az Ügyfél/Vevő/Felhasználó hozzáférhet vagy hozzáférést szerezhet a megállapodás eredményeként, akkor ez a jog csak a megállapodásban meghatározott tartalomra vagy tartalmakra vonatkozik a megállapodásban meghatározott időszakban, a meghatározott feltételek szerint, és csak akkor, ha a tartalom a webhelyen létezik. E jog gyakorlása csak akkor lehetséges ha az adott Ügyfél/Vásárló/Felhasználó vagy bármely más harmadik fél, aki bármilyen módon hozzáférhet/ hozzáférést szerezhet ehhez az átadott tartalomhoz, nem okoz kárt a Mezoninak a felhasználási szerződés lejárta alatt vagy azt követően.

4.6. Az Ügyfélnek, a Felhasználónak vagy a Vevőnek bármely kommunikációs eszközzel (elektronikus úton, telefonon stb.) továbbított vagy általa (hozzáféréssel, látogatással és/vagy megtekintéssel) megszerzett, Tartalom nem keletkeztet szerződéses kötelezettséget a Mezoni és/vagy a munkavállaló részére, valamint a Mezoni azon képviselője részére, amely közvetítette a Tartalom átadását, ha van ilyen.

4.7. Tilos a Tartalom bármilyen célú felhasználása, a jelen dokumentumban vagy a kísérő felhasználási szerződésben (ha van ilyen) kifejezetten megengedettektől eltérő célokra.

5. MEGRENDELÉS

5.1. Az Ügyfél/Vevő Megrendeléseket tehet a webhelyen, a kívánt Áruk és/vagy Szolgáltatások bevásárló kosárba („Kosaram”) helyezésével, és a Megrendelés teljesítéséhez a fizetésnek a kifejezetten megjelölt módon történő teljesítésével. A kosárba helyezés után egy Áru és/vagy egy Szolgáltatás 20 percig van fenntartva, és megvásárolható a rendelkezésre álló készlet erejéig. Ha a Megrendelés 20 percen belül nem teljesül, akkor az Áruk és/vagy a Szolgáltatások foglalása törlődik, és az ismét elérhetővé válik a többi Ügyfél/Vevő számára.

5.2. A Megrendelés teljesítésével az Ügyfél/Vevő vállalja, hogy:

5.2.1. az általa megadott, a vásárlási folyamathoz szükséges adatok a Megrendelés leadásának időpontjában helyesek, teljesek és igazak.

5.2.2. tudomásul vette és egyetért a jelen dokumentum rendelkezéseivel.

5.2.3. Az Eladó az Eladó rendelkezésére álló/elfogadott bármely eszközzel kapcsolatba léphet vele minden olyan esetben, amikor szükséges a Vevővel való kapcsolatfelvétel.

5.3. Megrendeléseket csak a Webhelyen keresztül lehet megtenni, és az Ügyfél/Vevő nem adhat le megrendelést vagy kérheti annak módosítását telefonon.

5.4. Indokolt okokból az Eladó fenntartja a jogot, hogy módosítsa a Rendelésben szereplő Áruk és/vagy Szolgáltatások mennyiségét, és az Ügyfél/Vevő nem követelheti az ebből fakadó károk megtérítését. Ha az előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel fizetett Áru és/vagy Szolgáltatás mennyiségét módosítja, akkor az Eladó értesíti a Vevőt a Megrendelés leadásakor megadott e-mail címen vagy telefonszámon, és visszatéríti a kifizetett összeget tudomásszerzését követő 14 (tizennégy) naptári napon belül, vagy attól az időponttól, amelyen a Vevő kifejezetten jelezte a Szerződés felmondására irányuló szándékát. Eltérő esetben az Eladó az Ügyfelet/Vevőt a befizetett összegnek megfelelő utalvány felajánlásával jutalmazza. Az utalványok odaítélésének feltételeit a 8.14. és 8.15 cikk részletezik.

5.5. Az Eladó lemondhatja az Ügyfél/Vevő által leadott Megrendelést, az Ügyfél/Vevő előzetes értesítése nélkül, valamint anélkül, hogy bármelyik fél később kötelezettséget vállalna a másik felé, és anélkül, hogy bármelyik fél kártérítést követelhetne a másik féltől, a következő esetekben:

5.5.1. online fizetés esetén a kibocsátó bank nem fogadja el a Vevő kártyáját, a tranzakciót;

5.5.2. online tranzakció esetén a tranzakció érvénytelenítése a Mezoni által jóváhagyott kártyafeldolgozó által;

5.5.3. az Ügyfél/Vevő által a Weboldalon megadott adatok hiányosak és/vagy helytelenek;

5.5.4. banki átutalással fizetett Megrendelések esetén a megrendelés leadásától számított 48 órán belül nem érkezik meg a fizetési visszaigazolás;

5.5.5. Az Ügyfél/Vevő több mint 2 megrendelést adott le és utasított el fizetés nélkül a szállításkor;

5.5.6. Az Ügyfél/Vevő több mint 2 megrendelést adott le és mondott le;

5.5.7. Az Ügyfél/Vevő megrendeléseket adott le, és később módosítást kért, és az ilyen megvásárolt áruk és/vagy szolgáltatások számából egy hónap alatt több mint 10 áru és/vagy szolgáltatás volt;

5.5.8. Az Ügyfél/Vevő elfogult nyelvet használt, megsértette a szellemi tulajdonjogokat, vagy a Fiókja megléte bármilyen módon károsíthatja az Eladót.

5.6. A leadott megrendelés csak az alábbi esetekben módosítható, és csak akkor, ha az Ügyfél/Vevő ezt kifejezetten írásban kéri, elküldve egy e-mailt a kapcsolat@mezoni.hu címre, amelyben megemlíti kérését és a megrendelés számát:

5.6.1. Az Ügyfél/Vevő lemond egy termékről, és e-mailben értesíti az Eladót a kapcsolat@mezoni.hu címre a megrendelés elküldése előtt;

5.6.2. A megrendelésben már meglévő termék mennyiségének növelése, a kiegészítő megrendelés igénylésének pillanatában aktív kampányban lévő termék mennyiségének növelése;

5.6.3. Késleltetett szállítás az Eladó miatt, legfeljebb két héttel a maximális szállítási határidő felett;

5.6.4. Szállítási cím megváltozása;

5.6.5. A fizetési mód módosítása csak akkor, ha az Ügyfél/Vevő eredetileg a visszatérítés kifizetése mellett döntött;

5.6.6. Számlázási adatok módosítása. A már kiállított számlákon nem lehet változtatni a jogi/magánszemély illetően (helyettesítés új személlyel), csak javítások (a elnevezés/név, elérhetőségek stb.).

5.7. A megrendelések nem módosíthatók, ha az Ügyfél/Vevő online fizetést vagy az áru és/vagy szolgáltatás értékének banki átutalását választja.

5.8. A megrendelések nem halmozhatók fel.

5.9. Ha az Ügyfél/Vevő lemond egy megrendelésről, amelynek teljesítését előre átutalással vagy online, bankkártyával teljesítette, és a fizetést az Ügyfél/Vásárló kártyát kiállító bank már engedélyezte, az átutalt összeget az Eladó haladéktalanul, de legfeljebb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 naptári napon belül  visszatéríti, vagy az Ügyfelet/Vevőt a kifizetett összegnek megfelelő Utalvány felajánlásával jutalmazza. Ez az utalvány felhasználható Áruk és/vagy Szolgáltatások megvásárlására a Webhelyen a 8.14. és 8.15.cikek rendelkezései szerint.

5.10. Ha az Ügyfél/Vevő a webhelyen elérhető űrlapok felhasználásával módosítja személyes adatait, akkor az összes folyamatban lévő megrendelést megőrzi az Ügyfél/Vevő a módosítás pillanata előtt meghatározott/ elfogadott adatait, figyelembe véve a kézbesítést és a kapcsolattartást érintő megfelelően módosult adatait.

5.11. A leadott megrendelés elküldése előtt törölhető, ha az Ügyfél/Vevő írásban kéri, e-mailt küldve a kapcsolat@mezoni.hu címre, egyértelműen kijelentve a lemondást és a megrendelés számát.

5.12. A törvény szerint az Ügyfélnek/Vevőnek jogában áll minden ok nélkül elállni a szerződéstől, illetve az áru visszaszolgáltatására vagy a Szolgáltatásról való lemondásra a szerződés teljesítését követő 14 naptári napon belül.

Az elállási idő az oldalon közzétett promóciók tárgyát képező termékekre meghosszabbítható. Az Ügyfél/Vevő viseli a termékek visszaszállításával kapcsolatos közvetlen költségeket a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet előírásai szerint.

A Mezoni az Ügyfelek/Vevők segítése érdekében meghosszabbítja ezt az időszakot 30 naptári napra. Így az Áru / Szolgáltatás visszaküldési vagy lemondási ideje 30 napon belül lejár:

<![if !supportLists]>·       <![endif]>attól a naptól számítva, amikor a Vevő fizikai birtokba veszi az utolsó árut - ha a Vevő egyetlen megrendelés útján több terméket külön megrendel, amelyeket külön-külön szállítunk

  • az a nap, amikor a Vevő fizikai tulajdonba kerül az utolsó áru vagy az utolsó darab - több tételből vagy darabból álló termék leszállítása esetén

5.13. Ha az Ügyfél/Vevő úgy dönt, hogy eláll a Szerződéstől, online kitöltheti a mezoni.hu/kerjen-termekvisszakuldest oldalon található visszaküldési űrlapot.

5.14. Az Ügyfél / Vevő visszaküldheti a megvásárolt Árut, és viseli a VISSZATÉRÍTÉSI DÍJAT 2490 ft összegben, ami a szállítási költségeket jelenti. A Kanapék kategória visszatérítési díja 9990 ft/termék, a Matracok kategóriában pedig 3500 ft/termék/kigöngyölt matrac. A díjat az Ügyfél/Vevő az alábbi esetekben nem fizeti meg:

5.14.1. A termékek súlyos sérüléseket mutatnak, amelyek miatt nem megfelelők;

5.14.2. A leszállított termékek eltérnek (specifikációk, mennyiség stb.) a leadott megrendeléstől;

5.14.3. A termékeknek gyártási hibái vannak

5.15. A visszaküldési űrlap kitöltésével az Ügyfélnek/Vevőnek lehetősége van egyidejűleg kiválasztani az Árut egy vagy több visszaküldhető megrendelés közül (legfeljebb 30 naptári napon belül). Ha az Ügyfél/Vevő más futárt vagy más kézbesítési módot (postai küldemény, személyzet) használ, az Áruk visszaküldési címe: Ortisoara, nr. 282B, jud. Timiş, cod poştal 307305, és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet előírásait kell alkalmazni.

5.16. Ha az Ügyfél/Vevő a szerződéstől való elállási határidőn belül kéri a Szerződéstől való elállást, akkor vissza kell küldenie az adott termékhez mellékelt esetleges ajándékokat is.

Azon megrendeléseknél, amelyekben az Eladó által biztosított extra kedvezmények érvényesültek, az Eladó megtéríti az Ügyfélnek a kedvezmény megadása után kifizetett értéket. A Megrendelés kifizetése esetén az Eladó legfeljebb 14 (tizennégy) naptári napon belül visszatéríti az összeget az Ügyfél által visszaküldött termékek átvételétől számítva.  A megrendelés visszatérítési díját, ha ilyen felszámításra kerül, az Ügyfél viseli.

 

Az összegvisszatérítésének módja:

5.16.1. online kártyával fizetett megrendelés esetén: visszatérítés arra a számlára, amelyről a fizetést teljesítették;

5.16.2. fizetési megbízással / visszatérítéssel / iTransfer / bankkártyás átutalással fizetett Megrendelések esetén: az ügyfél/vevő által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon

5.16.3. fogyasztói hitellel fizetett Megrendelések esetében: a szerződési árak törlése/részlet szerződés újraszámítása.

5.17. Az az Ügyfél/Vevő, aki értesítette az Eladót az 5.12. cikk szerint, felelősséggel tartozik annak biztosításáért, hogy a hivatkozott Áruk visszakerültek vagy átadásra kerültek az Eladónak vagy az Eladó által az áruk átvételére felhatalmazott személynek (általában expressz futárcég, amely a Visszatérési űrlapon szerepel), indokolatlan késedelem nélkül és az elállás Eladóval történő közlését követő legfeljebb 14 naptári napon belül. A határidő akkor tekinthető megtartottnak, ha a termékeket az Ügyfél/Vevő a 14 naptári nap lejárta előtt szállítja le, és a szállítás során védelem céljából megfelelően vannak becsomagolva.

5.18. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszatérítendő összeget, amíg az Ügyfél/Vevő az árut vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni .

5.19. Az alábbiak kivételt képeznek a Szerződéstől való elállási jog alól:

5.19.1. a gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megőrző áruk szállítása;

5.19.2. olyan lezárt Áruk szállítása, amelyeket egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni, és amelyeket a Vevő felnyitott ( Kozmetikai termékek; Aromaterápia).

5.19.3. olyan Áruk szállítása, amelyek a szállításuk után jellegüknél fogva elválaszthatatlanul keverednek más elemekkel;

5.19.4. olyan Áruk szállítása, amelyeket készletként/szettként értékesítenek olyan feltételek mellett, amelyekben az Ügyfél/Vevő nem akarja és nem adja vissza az Árut teljes egészében;

5.20. Ha az Ügyfél/Vevő egy bútordarab vagy matrac visszaszolgáltatását kéri, akkor az árut ugyanabban az állapotban kell visszaküldenie, amelyben átvette, eredeti csomagolásában és teljes egészében (beleértve az összes alkatrészt, csavart stb.). E rendelkezések bármely megsértése az elállás megtagadását és az Ügyfél/Vevő ajánlásának lehetetlenségét vonja maga után. Ezenkívül az Eladó nem vállal felelősséget a bútorok vagy matracok kezeléséért, szállításáért, összeszereléséért, és nem fogadja el azoknak a bútoroknak vagy matracoknak a visszaszolgáltatását, amelyeknek ezen tényezők hatására vannak hibái.

5.21. Visszaküldés esetén az Ügyfélnek/Vevőnek kötelessége az Áru megfelelő csomagolása annak érdekében, hogy azok biztonságban legyenek és biztonságosan kezelhetők az Eladó raktárában. Ellenkező esetben a visszaküldési űrlapon megadott futárcégnek jogában áll törölni a csomag átvételét, és a kötelezettség, valamint a visszaküldési költség az Ügyfelet/Fogyasztót terheli. Ha az Ügyfél/Vevő védelemre/kezelésre nem megfelelően csomagolt termékeket küld más módszerrel (más futár, román postai küldemény, személyes kézbesítés stb.), akkor felelősséggel tartozik a károkozásért, hibákért, hiányosságokért, amelyeket a visszaküldés kézhezvételekor találtak. A fenti rendelkezések nem a termékek eredeti csomagolására vonatkoznak, hanem minden olyan csomagolásra, amely a futároldalon megadott futárszabványok szerint sajátosságainak (anyagának, méreteinek stb.) megfelelően képes megvédeni a termékeket.

6. BIZALMASSÁG

6.1. A Mezoni megőrzi az Ön által nyújtott információk bizalmas jellegét. A megadott információkat csak a jelen Dokumentumban említett feltételekkel szabad nyilvánosságra hozni.

6.2. A Vevő/Ügyfél semmilyen nyilvános nyilatkozatot, promóciót, sajtóközleményt vagy bármilyen más formában harmadik félnek történő tájékoztatást nem adhat ki a Megrendeléssel/Szerződéssel kapcsolatban az Eladó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül.

6.3. Az információk vagy anyagok Webhelyen történő továbbításával korlátlan és visszavonhatatlan hozzáférést biztosít az Eladónak az ilyen anyagok vagy információk használatához, sokszorosításához, megjelenítéséhez, módosításához, továbbításához és terjesztéséhez. Ön elfogadja azt is, hogy az eladó saját érdeke alapján szabadon felhasználhatja ezeket az információkat, ötleteket, koncepciókat, know-how-t vagy technikákat, amelyeket Ön a Webhelyen keresztül elküldött nekünk. Mezonit nem terhelik a küldött információk titkosságával kapcsolatos kötelezettségek, ha a hatályos jogszabályok nem írnak elő egyéb előírásokat ezzel kapcsolatban.

7. KERESKEDELMI KOMMUNIKÁCIÓ

7.1. A Vevő/Felhasználó/Ügyfél bármikor megváltoztathatja az Eladónak a Kereskedelmi Kommunikáció számára adott megállapodással kapcsolatos opciót, amely általános és tematikus információkat tartalmaz, ideértve az ajánlatokra vagy akciókra vonatkozó információkat is, az alábbiak szerint:

7.1.1. a Fiók beállításainak megváltoztatásával a „Saját feliratkozások” részben;

7.1.2. az Eladótól kapott Kereskedelmi Kommunikációban megjelenő leiratkozási link elérésével;;

7.1.3. kapcsolatba lépve az Eladóval e-mailben a kapcsolat@mezoni.hu címen.

7.2. Az Áruk és Szolgáltatások kínálatának és a vásárlási tapasztalatok javítása érdekében az Ön adatait piackutatás és közvélemény-kutatások elvégzésére is felhasználjuk. Az ezekből a piackutatásokból és közvélemény-kutatásokból származó információkat nem reklámcélokra, hanem csak a fent említettekre használjuk fel. A piackutatásra és a közvélemény-kutatásokra adott válaszok nem kapcsolódnak személyazonosságukhoz, nem kerülnek továbbításra harmadik felek számára, illetve nem kerülnek közzétételre. Bármikor kifogásolhatja az adatok piackutatáshoz és közvélemény-kutatásokhoz történő felhasználását, ha leiratkozik az üzenetben megjelenő leiratkozási link elérésével, vagy kapcsolatba lép az eladóval a kapcsolat@mezoni.hu címen.

8. SZÁMLÁZÁS - FIZETÉS

8.1. Az árat, a fizetési módot és a fizetési határidőt minden egyes Megrendelés tartalmazza. Az Eladó számlát állít ki az Ügyfél/Vevő részére a leszállított Árukról és Szolgáltatásokról, az Ügyfél/Vevő kötelessége, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően megadja a számla kiállításához szükséges összes információt.

8.2. Az Eladó elküldi a Vevőnek a Webhelyen értékesített Árukat és/vagy Szolgáltatásokat tartalmazó Megrendeléshez kapcsolódó számlát, valamint a Megrendeléssel kapcsolatos bármely más fizetést, kizárólag elektronikus formátumban, a számla hozzáadásával a Vevő Bankszámlájára, vagy e-mailben a Vevő Fiókjában megadott e-mail címére.

8.3. A Weboldalon keresztül leadott Megrendelés kifizetését online lehet teljesítenni:

  • a betéti kártyával
  • banki átutalással
  • futárszolgálattal történő utánvétellel, a küldemény értékében szereplő 500 Ft kezelési költség ellenében, minden egyes küldeményért.
  • 217000 forintnál nagyobb értékű megrendelések esetén a fizetés csak online, kártyával vagy banki átutalással teljesíthető.

8.4. A Megrendeléssel kapcsolatos számla helyes közléséhez a Vevőnek kötelessége, hogy szükség esetén frissítse a Fiókján szereplő adatokat, és hozzáférjen az egyes Megrendelésekhez kapcsolódó, a Fiókban található információkhoz és dokumentumokhoz.

8.5. Ezen kommunikációs módszer révén a Vevő a Számlájához hozzáférve nyilvántartást vezet a Mezoni által kiállított számlákról, azokat bármikor és bármilyen módon elmentheti és archiválhatja.

8.6. A Megrendelés elküldésével a Vevő vállalja, hogy a számlákat elektronikus formában fogadja, a Fiókjában vagy e-mailben a Fiókjában megadott e-mail címen.

8.7. Online fizetések esetén az Eladó nem felelős/nem tehető felelőssé a Vevő egyéb további költségeiért, ideértve, de nem kizárólag, a kártyáját kibocsátó bank által alkalmazott valutaátváltási díjakat, ha a kibocsátás pénzneme eltér a forinttól. Ezen esetekben a felelősség kizárólag a Vevőt terheli.

8.8. A Felhasználó / Vevő fizetési kártya adatai nem lesznek elérhetők az Eladó számára, és azokat sem az Eladó, sem a Webhelybe integrált fizetési feldolgozó nem tárolja, hanem csak a tranzakciókat engedélyező intézmény vagy a szolgáltatások nyújtására felhatalmazott más szervezet tárolja a kártyaazonosító adatait, akiknek személyéről a Felhasználót / Vevőt tájékoztatják az adatok megadása előtt.

A kártya adattárolási szolgáltatásainak nyújtására felhatalmazott szervezet a romániai jogszabályok szerint alapított és működő EUROPAYMENT SERVICES SRL, a Kereskedelmi Törzskönyvben J40/9950/2006 iktató száma alatt és a cégjegyzékben RO18773866 egyedi kód alatt bejegyzett, amelynek székhelye: Ion Câmpineanu Ut, 11. sz., Bl. Union, 8. emelet, 803. szoba, 1. szektor, Bukarest, 010031, Románia.

8.9. Bizonyos esetekben a Tranzakciók biztonságának fenntartása érdekében a Megrendelés regisztrációja után a Vevőnek engedélyeznie kell a fizetést a Számlához kapcsolódó jelszó újbóli megadásával, vagy mobileszköz esetén az ujjlenyomat használatával, olyan terminálok esetén, amelyek rendelkeznek ezzel a lehetőséggel.

8.10. Tranzakcióbiztonsági okokból javasoljuk, hogy a Felhasználó/Vevő ne maradjon bejelentkezve a Webhelyen, és ne állítsa be az automatikus bejelentkezés lehetőségét mobileszközökön. A fiókhozzáférési jelszó közzététele nem megengedett, ezért erős biztonsági jelszó használata javasolt (pl. Legalább nyolc karaktert tartalmazzon, beleértve a nagybetűket, a kisbetűket, a számokat és a speciális karaktereket).

8.11. Az Eladó semmilyen kommunikációs eszközzel (e-mail/telefon/SMS/stb.) nem kér Ügyfeleitől/Felhasználóitól bizalmas adatokra, bankszámlákra/kártyákra vagy személyes jelszavakra vonatkozó információkat.

8.12. Az Ügyfél/Vevő teljes felelősséget vállal bizalmas adatainak harmadik fél részére történő nyilvánosságra hozataláért.

8.13. Az Eladó nem vállal felelősséget abban a helyzetben, amikor az Ügyfelet/Felhasználót bármilyen formában hátrányos helyzetbe hozza/megkárosítja egy harmadik fél, aki azt állítja, hogy ő az Eladó/az Eladó érdekeit képviselő személy.

8.14. A Voucher bizonyos számú kreditet képvisel az Eladó által felajánlható levonható marketingköltség címmel (1 kredit = 1 forint paritással), és az Ügyfél/Vevő felhasználhatja az Áruk és/vagy Szolgáltatások megvásárlására a Webhelyen az alábbiak szerint:

8.14.1. A promóciós Vouchert az Ügyfél/Fogyasztó hűségére és egyéb marketing tevékenységekre kínálják fel. Mindig egy Kampányszabályzat kíséri, amely meghatározza az Ügyfél/Fogyasztó által a számlán kapott hitelek érvényességét és feltételeit. A promóciós Voucher minden egyes Ügyfél/Vásárló Felhasználói Fióknál névleges, nem átruházható és értéke nem váltható át pénzre. Az Ügyfélnek/Vevőnek egyedi kódot rendelnek a Fiókjához, amelyet csak akkor lehet értékesíteni, ha a Megrendelés véglegesítése előtt beírja azt a dedikált mezőbe;

8.14.2. A kereskedelmi Vouchert az Ügyfél/Fogyasztó beleegyezésével kínálják az 5.4. és 5.7. Cikk feltételei szerint. és érvényességi ideje 3 hónap, és nem átruházható. Az Ügyfélnek/Vevőnek egyedi kódot rendelnek a Számlájához, amelyet csak akkor lehet értékesíteni, ha a Megrendelés véglegesítése előtt beírja azt a dedikált mezőbe.

8.15. Az Ügyfél/Vevő nem kérheti a promóciós és kereskedelmi Voucherek egyenértékű összegének készpénzben történő visszatérítését.

8.16. Az Eladó egyoldalúan módosíthatja a Voucherek odaítélésének mechanizmusát anélkül, hogy a Felhasználó/Ügyfél/Vevő kártérítést vagy kamatot követelhetne a Voucherek kiosztásának vagy törlésének elmulasztása miatt.

9. ÁRUK KISZÁLLÍTÁSA

9.1. A Megrendelés regisztrálása után az Ügyfél/Vevő értesítést kap e-mailben a Megrendelés kézbesítési szakaszának minden egyes lépésénél, vagy követni tudja azt az Ügyfélfiókon keresztül.

9.2. Az egyes Megrendelések szállítási időtartama a Megrendelés leadásának időpontjában kerül meghatározásra, és kiszámítása az Áru szállítótól az Eladó raktárába történő szállításának időtartama vagy az Áruk gyártási időszaka, a Megrendelés feldolgozási ideje az Eladó raktára, valamint a feldolgozás és a Futár által végzett szállítás ideje alapján történik, figyelembe véve a hónap munkanapjainak számát. A szállítás általában a Megrendelésben meghatározott szállítási határidőn belül történik. Az Ügyfélnek/Vásárlónak hozzáférése van a szállítás állapotának megtekintéséhez, és e-mailben és a Fiókon értesítést kap arról, hogy mi a Megrendelés állapota.

Ha a Megrendelés kézbesítése meghaladja a Megrendelés leadásakor közölt határidőt, az Eladó köteles az Ügyfelet/Vevőt kizárólag e-mailben, a Fiókon megadott e-mail címen értesíteni, és az Ügyfél/Vevő dönthet úgy, hogy lemond a Megrendelésben szereplő Árukról részben, vagy az egész Megrendelésről, vagy elfogadja az új szállítási határidőt. E válaszok kizárólag írásban, e-mailben, a kapcsolat@mezoni.hu címen kerülnek közlésre. Ha az Ügyfél/Vevő úgy dönt, hogy feladja a Megrendelésben szereplő Áruk egy részét vagy egészét, és a kifizetést előre teljesítette, az Eladó a törvény szerint köteles a kifizetett összeget az Ügyfél/Vevő döntésének kifejezett közlését követő legfeljebb 14 naptári napon belül visszatéríteni, vagy jutalmazza az Ügyfelet/Vevőt a befizetett összegnek megfelelő Voucher felajánlásával jutalmazza. Ez az Voucher felhasználható az Áruk és/vagy Szolgáltatások megvásárlásához a Webhelyen a jelen dokumentum 8.14 és 8.15. cikkei rendelkezéseinek megfelelően.

9.3. Az áruk kézbesítése kizárólag futárral történik, Magyarország területén, és az Eladónak joga van eldönteni, hogy melyik futárcéget használja az egyes csomagok kiszállításához, anélkül, hogy az Ügyfél/Vevő kifejezhetné preferenciáját vagy ezért kártérítést igényelne.

9.4. A szállítási díj 2490 ft (ÁFÁ-val együtt) Magyarország teljes területén, és csak az épület elejére történő szállítási szolgáltatást tartalmazza az Ügyfél / Vevő által a Megrendelésben megadott helyre. Ez a szolgáltatás nem foglalja magában az Áruk kiszállítását az ajtóig, vagy az Áruk telepítését. Az utánvétellel történő megrendelések esetén 500 ft (ÁFÁ-val együtt) kezelési költség kerül felszámolásra. A KanapékNappali Bútorok és Hálószobabútor kategóriák túlméretezett termékeiért minden megrendelt termék esetén 9990 ft szállítási díjat számítanak fel.

9.5. Ha az Ügyfél/Vevő Eltérő Szállítási dátummal egészíti ki a Megrendelt árucikkeket, akkor azokat külön szállítjuk, attól függően, hogy a megrendelés leadásakor a webhelyen megjelennek-e a termékek, nincs lehetőség a megrendelés egyben történő összesített szállításra. Ilyen esetekben a szállítás költségét az egyes szállítások termékértékének arányában osztják fel.

9.6. A kicsi és törékeny termékek integritásának biztosítása és a szállítási idő csökkentése érdekében az Eladó dönthet a MultiColet rendszer használatáról: megrendelést küldünk különálló szállítmányokkal (külön napokon). Az Ügyfél/Vásárló ellenőrizheti a megrendelés szállítási számát és állapotát a Webhely Saját fiók szakaszában. Az Eladó semmilyen módon nem garantálja, hogy a Megrendelést egyetlen szállítmányként küldik el, és nem számít fel további díjakat két szállítmány szállításáért, ha az Eladó döntését hozta. A csomagolás és a szállítás módját az Eladó szabadon választhatja, tiszteletben tartva a termékek teljes feltételezését a feltételezett időszak alatt.

10. SZAVATOSSÁG ÉS JÓTÁLLÁS

10.1. Az Eladó által értékesített összes Árura, kivéve azokat az Árukat, amelyeknél ez a szempont kifejezetten meg van határozva, a hatályos jogszabályoknak és a gyártók kereskedelmi szabályzatainak megfelelően szavatossági feltételek érvényesülnek. Az Áruk újak (kivéve azokat, amelyeknél ez a szempont kifejezetten meg van határozva), eredeti csomagolásban vannak, és minden egyes gyártó által engedélyezett forrásokból származnak.

10.2. Az Eladó betartja a hatályos magyar jogszabályok szerinti jótállási rendelkezéseket. Ezen jótállás egyértelmű részleteit az Árucikk specifikációi tartalmazzák, és egyetlen Ügyfél/Vevő sem kérhet meghosszabbított jótállást az említetten kívül. A jótállás a szokásos használati feltételekre vonatkozik, és csak az Ügyfél/Vevő által a Webhelyen vásárolt és fizetett termékekre érvényes. A termékekre jogszabályon alapuló szavatosság érvényesül a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti, az áruk adásvételére, valamint a digitális tartalom szolgáltatására és digitális szolgáltatások nyújtására irányuló szerződések részletes szabályairól szóló 373/2021. (VI. 30.) Korm. rendelet szerint, vagy ha a termékre jogszabály (az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet) kötelező jótállási időt ír elő, akkor az a jótállási idő érvényesül. Az Eladó kellékszavatossági felelősségét akkor áll fenn, ha a hiányosság a termék leszállításától számított 2 éven belül jelentkezik. A jótállás és szavatosság magában foglalja az Áru értéknek visszatérítését vagy a hibás és/vagy nem megfelelő Áruk javítását vagy cseréjét, amelyekről az Ügyfél a törvényes határidőn belül írásban értesíti az Eladót. Az Ügyfélnek/Vevőnek joga van e megoldások közül egyet választani, feltéve, hogy ez a választás nem bizonyul lehetetlennek vagy aránytalanul drágának az Eladó számára. A nem megfelelő áruk az Eladó tulajdonába kerülnek vissza. Az Ügyfél/Vevő nem jogosult kártérítésre vagy kötbérre a nem megfelelő Árukért, és a Megrendelés leadásával kijelenti, hogy elfogadja az Eladó megoldását a garancia alkalmazására a meg nem felelés esetén.

10.3. Az egyes termékek jellegzetes tulajdonságairól világos, egyértelmű részletek találhatók a Webhelyen. Az Eladó által nyújtott jótállási feltételekkel és a különféle típusú termékek általános használatára vonatkozó utasításokkal kapcsolatos információkat az Ügyfél/Vevő digitális formátumú dokumentumként, vagy a Fiókon elérhető e-mail címen kérheti. Ha ez az információ nem jutott el az Ügyfélhez/Vevőhöz, bármikor megszerezheti telefonos megkereséssel vagy e-mailben a kapcsolat@mezoni.hu címre.

11. AZ ÁRUK TULAJDONJOGÁNAK ÁTADÁSA

11.1. Az Áruk tulajdonjoga az Ügyfél/Vevő általi kifizetés után kerül átadásra a Megrendelésben megjelölt helyen (értsd: kézbesítés - a futár által biztosított fuvarokmány átvételének aláírása vagy az adóügyi számlán a nyugta aláírása az Eladó személyzete által végzett szállítások esetében).

12. FELELŐSSÉG

12.1. Az Eladó nem vállal felelősséget semmilyen olyan kárért, amelyet a Vevő vagy bármely harmadik fél elszenvedhet az Eladónak a Megrendelésből eredő bármely kötelezettségének teljesítése végett, valamint az Áruk és Szolgáltatások kézbesítés utáni használatából eredő károkért, különösen veszteségből eredő károkért.

12.2. A Fiók létrehozásával és használatával a Felhasználó/Vevő felelősséget vállal a Fiók adatainak (felhasználó és jelszó) titkosságának megőrzéséért és a Fiókhoz való hozzáférés kezeléséért, és az alkalmazandó törvény által megengedett mértékben felelős az elvégzett tevékenységért Fiókján keresztül.

12.3. Az Ügyfél/Vevő vállalja, hogy állandóan figyelemmel tartja a Dokumentumot, amely folyamatosan frissíthető, módosítható és kiegészíthető. Félreértések esetén a Megrendeléskor érvényes Általános Szerződési Feltételek és az Eladó felé történő írásbeli értesítés érvényesek.

13. A SZEMÉLYES ADATOK KEZELÉSE

13.1. A www.mezoni.hu az S.C. Super Ball S.R.L. tulajdonát képezi. Székhelye: Ortisoara, 282B, Jud. Timis, România, postai irányítószáma 307305, és be van jegyezve a Személyes Adatok Feldolgozásának nyilvántartásába 32465 szám alatt.

13.2. A személyes adatok feldolgozása az AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (általános adatvédelmi rendelet - GDPR) és az irányadó román adatvédelmi jogszabályok követelményei szerint történik, a Mezoni köteles biztonságos körülmények között és csak meghatározott célokra kezelni az Ön által megadott személyes adatokat.

13.3. Az adatgyűjtés célja:

  • az Ügyfelek/Vásárlók tájékoztatása a Fiók helyzetéről, ideértve a Megrendelések érvényesítését, küldését és számlázását, a Megrendeléssel, a megvásárolt Árukkal és/vagy Szolgáltatásokkal kapcsolatos bármilyen jellegű törlések vagy problémák megoldása,
  • Hírlevelek és / vagy időszakos figyelmeztetések küldése elektronikus posta (e-mail, SMS) használatával,
  • piackutatás, az értékesítés, valamint az Ügyfelek/Vevők viselkedésének nyomon követése és figyelemmel kísérése.

 

13.4. Az e-mail címmel történő regisztrációval, valamint a Számla és/vagy a Megrendelés létrehozása űrlapon szereplő adatok kitöltésével a Vevő kijelenti és feltétel nélkül elfogadja, hogy személyes adatai szerepeljenek a Mezoni adatbázisban, az Adatfeldolgozási Nyilvántartásba 32465 szám alatt bejegyezve, és kifejezett és egyértelmű beleegyezését adja ahhoz, hogy mindezeket a személyes adatokat a fentiekben, a 13.3. pontban megjelölt célokra tárolja, használja és feldolgozza.

13.5. A Dokumentum elolvasásával tudomásul vette, hogy Önnek garantálva vannak a GDPR által biztosított jogok, nevezetesen az információhoz való jog, az adatokhoz való hozzáférés joga, a hozzáférés joga, a tiltakozáshoz való joga, arra vonatkozó jog, hogy Ön ne tartozzon automatizált döntés hatálya alá, az igazságszolgáltatáshoz való jog.

13.6. Írásbeli kérelem alapján, keltezéssel, aláírással és az alábbi címre küldve: Ortisoara, 282B, Jud. Timis, România, postai irányítószám 307305, S.C. A Super Ball S.R.L figyelmébe, ingyenesen gyakorolhatja azt a jogot, hogy évente egy alkalommal kérje annak megerősítését, hogy személyes adatait feldolgozzák-e vagy nem.

13.7. Írásbeli kérelem alapján, keltezéssel, aláírással és az alábbi címre küldve: Ortisoara, 282B, Jud. Timis, România, postai irányítószám 307305, S.C. A Super Ball S.R.L figyelmébe, ingyenesen gyakorolhatja a beavatkozásának jogát, adott esetben:

13.7.1. azoknak az adatoknak a helyesbítése, frissítése, blokkolása vagy törlése, amelyek kezelése nem felel meg a GDPR rendelkezéseinek és az irányadó egyéb román jogszabályoknak;

13.7.2. azoknak az adatoknak az átalakítása névtelen adatokká, amelyek kezelése nem felel meg a GDPR rendelkezéseinek és az irányadó egyéb román jogszabályoknak ;

13.7.3. az értesítés azoknak a harmadik feleknek, akiknek az adatokat nyilvánosságra hozták, ha ez az értesítés nem bizonyul lehetetlennek, vagy nem jár aránytalan erőfeszítéssel a jogos érdekkel szemben, amelyet sérthetnének.

13.8. A Mezoni az Ügyfél/Vásárló személyes adatait más társaságoknak is átadhatja, amelyekkel partneri kapcsolatban áll, de csak a részükre vonatkozó titoktartási kötelezettségvállalás alapján, és csak a 13.3. pontban említett célokra.

14. A COOKIE-K HASZNÁLATA

14.1. A sütik (cookie-k) és hasonló technológiák használatára vonatkozó szabályzat

Ez a szabályzat azokra a sütikre és hasonló technológiákra vonatkozik, amelyeket adott esetben az S.C. Super Ball S.R.L. (székhelye: Ortisoara, nr. 282B, jud.Timis, cod poştal 307305 irányítószám (a továbbiakban: Mezoni) által üzemeltetett webhelyeken és alkalmazásokban használnak.

A sütiket a következő célokra használják:

  • a webhely üzemeltetése,
  • a webhely látogatói viselkedésének elemzése,
  • reklám tevékenység.

Ezt a szabályzatot kiegészíti a személyes adatok feldolgozására és a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályzat. A személyes adatok megfelelő védelme fontos cél Mezoni számára, és vágyunk arra, hogy a lehető legtisztább és legátláthatóbb legyünk. Ha bármilyen kérdése van, kérjük lépjen kapcsolatba velünk a privacy@mezoni.hu címen.

14.2. Mik azok a sütik?

A süti egy betűkből és számokból álló kicsi fájl, amelyet az internethez hozzáférő felhasználó számítógépén, mobil terminálján vagy más eszközén tárolnak. A sütiket a felhasználói terminál által a Mezoni szerverhez vagy egy harmadik fél szerveréhez intézett kérelem telepíti.

14.3. Mire használják a sütiket?

Ezek a fájlok elsősorban a felhasználó termináljának felismerését és a tartalom releváns módon történő bemutatását teszik lehetővé, a felhasználó preferenciáihoz igazítva.

A sütik kellemes böngészési élményt nyújtanak a felhasználóknak, és támogatják Mezoni törekvéseit, hogy személyre szabottabb szolgáltatásokat nyújtsanak a felhasználók számára, például: - az online adatvédelem, a bevásárlókosár vagy a releváns reklámozás preferenciái. Ezeket felhasználják névtelen összesített statisztikák készítéséhez is, amelyek segítenek megérteni, hogy a felhasználó milyen előnyökkel jár weboldalunkon, lehetővé téve számunkra, hogy javítsuk struktúrájukat és tartalmukat anélkül, hogy lehetővé tennénk a felhasználó személyes azonosítását.

14.4. Milyen sütiket használunk?

Kétféle cookie-t használunk: munkamenetenkénti sütit és állandót. A munkamenetenkénti cookie-k ideiglenes fájlok, amelyek a felhasználó termináljában maradnak a munkamenet végéig vagy az alkalmazás bezárásáig. Az állandó sütik a felhasználó terminálján a cookie-paraméterek által meghatározott ideig maradnak, vagy mindaddig, amíg a felhasználó manuálisan nem törli azokat.

14.5. Hogyan használják a sütiket ezen a webhelyen?

A webhely meglátogatása a következő típusú sütiket helyezheti el:

  • a weboldal működéséhez feltétlenül szükséges sütik
  • elemző sütik
  • reklám sütik

A feltétlenül szükséges sütik és / vagy hasonló technológiák elengedhetetlenek a webhely megfelelő működéséhez, amelyeket az eszközön állítanak be, amikor belépnek a webhelyre, vagy a webhelyen végrehajtott műveletek nyomán. Beállíthatja böngészőjét a sütik blokkolására, de ebben az esetben a webhely bizonyos szakaszai nem fognak megfelelően működni.

A sütik egyéb kategóriáinak szerepe a 14.11. cikkben szerepel.

14.6. A sütik vagy hasonló technológiák tartalmaznak személyes adatokat?

A sütik vagy hasonló technológiák önmagukban nem igényelnek személyes adatokat a felhasználáshoz, és sok esetben nem azonosítják személyesen az internethasználókat. Vannak azonban olyan esetek, amikor a sütik használatával személyes adatok gyűjthetők bizonyos funkciók megkönnyítése érdekében a felhasználó számára, vagy a felhasználó preferenciáihoz jobban igazodó élmény nyújtása érdekében. Az ilyen adatok titkosítása oly módon történik, hogy az illetéktelen személyek számára lehetetlenné válik az adatokhoz való hozzáférés.

Milyen hasonló technológiák vannak?

Vannak más technológiák is, amelyek ugyanolyan célokra használhatók, mint a sütik. Mezoni a helyi tárolást (Local Storage) használja hasonló technológiaként.

14.7. Letiltja a cookie-kat

Ha le akarja tiltani a cookie-kat, a webhely egyes funkciói le lesznek tiltva, és ez bizonyos meghibásodásokat vagy hibákat okozhat a weboldalunk használatában. Például a cookie-k blokkolása megakadályozhatja:

  • az online vásárlásokat
  • bejelentkezését a Fiókjába

Ha elfogadja ezeket a korlátozásokat, és blokkolni kívánja a cookie-kat, kövesse az alábbi utasításokat:

A legtöbb böngésző úgy van beállítva, hogy alapértelmezés szerint elfogadja a cookie-kat, de a beállításokat megváltoztathatja, hogy blokkolja a cookie-k egy részét vagy mindegyiket.

Válassza ki a böngészőt az alábbi listából, hogy megjelenítse a böngésző megnyitása után követendő utasításokat.

A fenti linkek nem tartoznak egyes Mezoni webhelyekhez, és a Mezoni nem felelős azok tartalmáért..

14.8. A cookie-k elhelyezésének preferenciáinak adminisztrálása

Általában a weboldalak elérésére használt alkalmazás alapértelmezés szerint lehetővé teszi a cookie-k és/vagy hasonló technológiák mentését a terminálon. Ezeket a 17.11. cikk táblázatában leírt időszakokig kell tárolni. Ezek a beállítások úgy módosíthatók, hogy a webböngésző blokkolja a cookie-k automatikus adminisztrációját, vagy a felhasználót tájékoztassa minden alkalommal, amikor a cookie-kat a termináljára küldi.

Részletes információk a cookie-k kezelésének lehetőségeiről és módjairól az alkalmazás (webböngésző) beállítási területén találhatók. A cookie-k használatának korlátozása befolyásolhatja a weboldal bizonyos funkcióit.

14.9. Miért fontosak a cookie-k és/vagy hasonló technológiák az internet számára?

A cookie-k és/vagy hasonló technológiák az Internet hatékony működésének központi pontját jelentik, segítve a barátságos böngészési élményt és az egyes felhasználók preferenciáihoz és érdekeihez igazodva. A cookie-k elutasítása vagy letiltása lehetetlenné teheti egyes webhelyek vagy azok egyes részeinek használatát.

Példák a cookie-k fontos felhasználási módjaira (amelyek nem igényelnek felhasználói hitelesítést fiókon keresztül):

  • A felhasználói preferenciákhoz igazított tartalom és szolgáltatások - a termékek és szolgáltatások kategóriái.
  • A felhasználók érdeklődéséhez igazított ajánlatok.
  • Jelszavak megjegyzése.
  • Gyermekvédelmi szűrők megtartása az internetes tartalmakon (family mode opciók, biztonságos keresési funkciók).
  • A hirdetések gyakoriságának korlátozása - korlátozza a hirdetés megjelenítésének számát egy adott felhasználó számára egy webhelyen.
  • Felhasználó számára releváns reklám biztosítása.

Az elemzési funkciók mérése, optimalizálása és adaptálása - például a forgalom bizonyos szintjének megerősítése egy weboldalon, milyen típusú tartalmat tekintenek meg és hogyan jut el a felhasználó egy webhelyre (pl. Keresőmotorokon keresztül, közvetlenül, más webhelyekről stb.). A webhelyek ezeket az elemzéseket felhasználásukkal végzik, hogy javítsák szolgáltatásaikat a Felhasználók érdekében.

14.10. Biztonság és bizalmassággal kapcsolatos aspektusok

I Általában a böngészők integrált adatvédelmi beállításokkal rendelkeznek, amelyek a sütik különböző szintű elfogadását, érvényességi idejét és automatikus törlését biztosítják, miután a felhasználó meglátogatott egy adott webhelyet.

A cookie-kkel kapcsolatos egyéb biztonsági kérdések:

  • A böngésző beállításainak testre szabása a cookie-k számára, hogy tükrözze a cookie-k használata az Ön részére kényelmes biztonságot.
  • Ha csak Ön használja a számítógépet, hosszú távú dátumokat állíthat be a böngészési előzmények és a személyes hozzáférési adatok tárolására.
  • Ha megosztja hozzáférését a számítógépéhez, akkor fontolja meg a böngésző beállítását úgy, hogy minden egyes böngészőadatot töröljön, valahányszor bezárja a böngészőt. Így elérheti a cookie-ket elhelyező webhelyeket, és törölheti az összes látogatási információt a böngészési munkamenet végén.

14.11. Linkek és további hasznos információk

Ha többet szeretne megtudni a sütikről és mire használják ezeket, javasoljuk a következő linkeket:

Az alábbi táblázat leírja a weboldalon használt minden egyes cookie-t, beleértve annak szerepét is. Ezeket a cookie-kat a jelen cookie-k használatára vonatkozó szabályzatban megjelölteken kívül nem használjuk fel.

15. VIS MAIOR

15.1. Egyik fél sem felel a szerződéses kötelezettségeinek elmulasztásáért, ha a határidőben és/vagy a megfelelő, teljes vagy részleges teljesítés vis maior következménye. A vis maior kiszámíthatatlan esemény, amely a felek befolyásán kívül esik, és amelyet nem lehet elkerülni.

15.2. Ha az esemény bekövetkezésétől számított 15 (tizenöt) napon belül nem szűnik meg, mindkét félnek jogában áll értesíteni a másik felet a szerződés teljes felmondásáról anélkül, hogy bármelyikük egyéb kártérítést követelhetne a másik szerződő féltől.

16. VITÁK

16.1. A Webhely és/vagy az Eladó által az Ügyfélnek/Felhasználónak bármilyen módon (elektronikus úton, telefonon stb.) való hozzáférés és/vagy küldés útján elküldött Tartalom Használatával/látogatásával/megtekintésével/stb., az Ügyfél/Felhasználó kijelenti, hogy egyetért a jelen Dokumentum rendelkezéseivel.

16.2. Az Ügyfél/Felhasználó és az Eladó között a jelen Általános Szerződési Feltételekre vonatkozó esetleges vitákat békés úton rendezik.

16.3. Bármilyen, az Ügyfél/Felhasználó és az Eladó vagy partnerei között felmerülő vitát békés úton oldják meg. Ha ez nem lehetséges, a konfliktust az illetékes bíróság oldja meg a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően.

16.4. Figyelembe véve a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló Európai Parlament és a Tanács 524/2013/EU rendeletét, az Eladó felajánlja a Vevőnek/Ügyfélnek, hogy az esetleges viták bíróságon kívüli rendezését választhassa az európai online vitarendezési platform (SOL platform) használatával amelyet az Európai Bizottság hozott létre annak érdekében, hogy megkönnyítse egy, az Unióban lakóhellyel rendelkező fogyasztó, és egy, az Unióban letelepedett kereskedő közötti online adásvételi vagy szolgáltatásnyújtási szerződéseiből eredő szerződéses kötelezettségekre vonatkozó viták független, pártatlan, átlátható, hatékony, gyors és igazságos peren kívüli rendezését. Ebben az értelemben a következő link használható a SOL platformra: ODR.

.

16.5. Ha a fenti záradékok bármelyikét hatálytalannak vagy érvénytelennek találják, az okuktól függetlenül, ez a záradék nem befolyásolja a többi záradék érvényességét.

17. ALKALMAZANDÓ JOG - JOGHATÓSÁG

17.1. Erre a szerződésre a román törvények alkalmazandók. A szerződésre a román nyelv irányadó. Az Eladó és a Felhasználók/Vásárlók közötti esetleges vitákat békés úton oldják meg, vagy ha ez nem lehetséges, akkor a vitákat a Timiş megyei illetékes román bíróságok oldják meg.

18.ELEKTROMOS ÉS ELEKTRONIKUS HULLADÉKOKKAL (WEEE) KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

18.1. Az elektromos és elektronikus berendezések hulladéka (WEEE) veszélyes anyagokat tartalmazhat, amelyek negatív hatást gyakorolnak a környezetre és az emberi egészségre, ha azokat külön nem gyűjtik össze.

Figyelembe véve a környezet védelmének általános szabályairól szóló 1995. évi LIII. törvényt és az elektromos és elektronikus berendezésekkel kapcsolatos hulladékgazdálkodási tevékenységekről szóló 197/2014. (VIII. 1.) Korm. rendelet, az Ügyfelek/Vásárlók a következőket veszik figyelembe:

18.1.1. Az Ügyfeleknek kötelességük, hogy az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait ne távolítsák el szétválogatlan települési hulladékként, és ezeket az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait külön gyűjtsék össze;

18.1.2. E hulladék (WEEE) összegyűjtését a nyilvános elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak begyűjtésével, közvetlenül az eladóval és az elektromos és elektronikus berendezések hulladékainak begyűjtésére engedélyezett gazdasági szereplők által szervezett begyűjtő központokon keresztül kell elvégezni;

18.2. A szimbólum, amely azt jelzi, hogy az elektromos és elektronikus berendezések külön gyűjtés tárgyát képezik, egy kereszttel ellátott kerekes kukát ábrázol, keresztbe keresztezve, a következő képen.

Lásd itt az WEEE szimbólumot

18.3. Ez az ikon azt jelzi, hogy az elektromos és elektronikus berendezések hulladékait nem szabad keverni a háztartási hulladékkal, és hogy azokat külön kell gyűjteni.

19. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

19.1. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a Felhasználó/Ügyfél előzetes értesítés nélkül megváltoztassa ezeket a rendelkezéseket, valamint módosítsa a webhelyet/annak szerkezetét/szolgáltatását, valamint a tartalmát.

19.2. Az Általános Szerződési Feltételek rendelkezésein belül az Eladó nem vállal felelősséget a webhelyen bármilyen okból bekövetkező hibákért, beleértve a módosításokat, beállításokat stb., amelyeket nem a Webhely rendszergazdája hajtott végre.

19.3. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármilyen jellegű reklámcsíkot és/vagy linket helyezzen el a webhely bármely oldalára, a hatályos jogszabályoknak megfelelően.

 

Top