A legjobb design-minőség-ár aránnyal rendelkező termékekItt vagyunk az ön számára Lépjen kapcsolatba velünk +36 13 237 534  

Menü

Gyakori kérdések

Lehetséges-e fizikai áruházban megtekinteni a termékeket?

A Mezoni csak online áruházként működik, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy minél részletesebb információt nyújtsunk önnek termékeinkről, hogy kiválaszthassa azokat, amelyek a legjobban megfelelnek ön igényeinek.

Mi az értékesítési eljárás?

Minden héten gondosan kiválasztjuk Európa legjobb termékeit, amelyeket korlátozott ideig kínálunk önnek. Az adott futamidő lejárta után a termékek már nem vásárolhatók meg. Ezért tanácsos megvásárolni kedvenc termékét, amikor az látható a weboldalon. Nincs garancia arra, hogy újra ugyanazt a terméket kapjuk, de mindent megteszünk annak érdekében, hogy az ügyfeleink által kedvelt termékeket visszahozzuk a weboldalra.

Hogyan tudok termékeket keresni a webhelyen?

Minden termék egy ajánlatban jelenik meg, és kereshető a webhely keresősávjában vagy annak a kategóriának megfelelő almenüben is, amelyhez tartozik.

Hogyan és mikor szállítják a termékeket?

Készletünk napról napra változik, és ezért láthatja az egyes termékek becsült szállítási időszakát. Készletünkön vannak olyan termékek, amelyek szállítási ideje csak néhány nap, de azok számára, amelyeket Európából kell visszavásárolni, majd elküldeni önnek, a szállítás hosszabb időt vesz igénybe. A megrendelések szállításához csak expressz futárcégekkel dolgozunk, amelyek garantálják, hogy a csomagot a lehető legbiztonságosabb módon, a legrövidebb idő alatt küldjük el.

Különböző szállítási dátumú termékekkel rendelkező megrendelések esetén külön szállítjuk őket, a rendelkezésre állásuktól függően nincs lehetőség a megrendelés egyetlen szállítmányban történő összesítésére.

Mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási díj 2490 Ft, kivéve a következő kategóriákba tartozó túlméretes termékeket, amelyekre 9990 ft szállítási díj vonatkozik:

  • Díványok
  • Nappali bútorok
  • Hálószobabútor

2490 Ft a kiszállítási díj a kezelési költség pedig 500 Ft, amennyiben a bankkártyás fizetést választja az 500 Ft kezelési költség nem adódik hozzá.

Hogyan küldhetek vissza terméket?

Rendben van, ha meggondolja magát. Ha a megrendelt termék nem éppen az ön ízlése, akkor a csomag kézhezvételétől számítva 30 naptári nap áll a rendelkezésére. Csak annyit kell tennie, hogy kitölti az Általános Szerződési Feltételekben vagy a fiókjában található Visszatérési űrlapot, és sértetlenül adja vissza a terméket.

Hogyan kell alkalmazni a 5% kedvezményt?

A kedvezmény csak az első megrendelésre vonatkozik.

Ahhoz, hogy igénybe vehesse ezt az utalványt, fel kell iratkoznia a Mezoni hírlevélre, és meg kell erősítenie e-mail címét. Figyelem:a hírlevélre feliratkozó címnek meg kell egyeznie a fiókban regisztrált címmel.

A kosár oldalon adja meg az e-mailben kapott kuponkódot. A jelentkezést követően a megadott kedvezmény megjelenik a megrendelés összefoglalóján.

Top